Hyllor

För några veckor sen var Johan här och satte upp den CD-hylla som jag fick av honom i julklapp. Det har jag längtat efter! Den är vitlaserad precis som vikväggen. Den är i princip redan full, men jag har nog några skitskivor som jag kan ta bort.

176119-32

Denna hylluppsättning gjorde att jag fick mycket mer plats i min bokhylla (där jag tidigare haft CD-skivorna) så nu kan jag sortera böckerna precis så som jag alltid velat...

176119-31 

...efter färger!! Om man har jättemånga böcker är detta nog inte någon jättebra sorteringsmetod. Men jag tycker det är fint!

I veckan bakade jag bullar. Hmm, de blev inte som på bilden i tidningen men ganska goda ändå. Man skulle nog haft mer stabila formar och lite mindre öppet fönster under jäsningstiden....

176119-33

Goda som sagt. (De vita klumparna på den främsta bullen är inte mögel utan florsocker. Jag har ingen sil att pudra över det med så jag fick ta klumpar istället. Man bör inte andas in häftigt när man tar tuggorna.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback