Tillägg till föregående inlägg

Nu har jag kollat upp det. Vattnet jag ser på min promenadrunda är Hammarsjön. Tittade lite på kartan och den ser ju gigantisk ut. Har inte alls tänkt på/vetat att det är en sjö så nära mig. Det är ju stencoolt. Rundan heter förresten Maxirundan, eller egentligen Maxi rundan. Men då jag har svårt för sär skriv ning ar så sätter jag ihop det. Nu ska jag krypa till kojs tror jag bestämt. Endast en dag kvar på denna arbetsvecka och den dagen är en utbildningsdag så den räknas knappt.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: kstina

Ska vi springa Maxirundan nån gång tillsammans?
På onsdag ska jag till Malmö och springa Vårruset.

Postat av: annika

springa, oj, vad jobbigt. den korta i så fall... jag gick den längsta i dag (typ 5 km) och den orkar jag nog inte springa. Men vi kan gå annars.

2007-04-28 @ 09:59:55
Postat av: kstina

Idag ska jag till Malmö och springa 5 km.... Blir nog flåsigt värre.. Ja, säg bara till så tar vi den korta!

2007-05-02 @ 10:47:59
URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: annika

måste nog provspringa först nån gång så jag vet hur mycket jag klarar! men sen kan vi springa!

2007-05-03 @ 08:30:02
Postat av: kstina

oki... annars är jag sånn som kan springa så långt som min kompis springer och sen kan vi gå!

2007-05-07 @ 14:53:43
URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: annika

ja, det är ju en annan idé.

2007-05-08 @ 08:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback