Camilla Läckberg

Jag slukar hennes böcker med en frenesi som jag inte lägger på mycket annat. Läste ut den tredje i dag "Stenhuggaren" och när jag var och handlade så var jag tvungen att köpa den fjärde "Olycksfågeln". Nu är jag rädd att jag inte kommer få mycket mer gjort i dag. Nackdelen med att läsa böckerna så fort och så nära inpå varandra är att de då tar slut så grymt fort. Men än har jag några kvar och det verkar ju inte som att hon har skrivit sista boken i serien än, och det tackar vi för!

176119-36

Kommentarer
Postat av: syfia

mina svenska böcker är utlästa...
Läckberg e bra, har läst typ två, hur många finns det?

2007-08-08 @ 21:41:42
Postat av: annika

Vet inte. Jag vet åtminstone 5. Behöver du nya? Min blogg ser skum ut. Eller är det bara här?

2007-08-08 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback