Sommarinköp

Det har blivit några besök i affärer i sommar. Egentligen är det Johan som ska köpa till sin nya lägenhet men jag har handlat lite i smyg. Visar tre inköp här.

176119-39

Denna litersbringare köpte jag på typ Rusta eller nått. Vi var tvungna att gå på toa när vi var där och då kändes det ju dumt att inte köpa nått också. Eller var det Pay-C? Kommer inte ihåg. Men jag gillar den. Lite väl dominant pip kanske, men sånt får man ta.

176119-37

Och jag har hittat en liten burk till mitt flingsalt. Det är ju trevligt att kunna ha det framme alltid och inte behöva sätta fram den stora kartongen. Denna köpte jag på Spargrisen för 5 krånår.

176119-37

Denna vackra spegel köpte jag på svägerskans nätbutik,
Me and my home. Men jag hade förmånen att kunna köpa den live. Den pryder verkligen min CD-hylla. Har inte bestämt om jag ska hänga upp den eller låta den stå så som den gör. Tål att funderas på lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback