Jätteledig helg

Fredagkväll och jag sitter i min ensamhet. Har en superledig helg framför mig och ska tillbringa den i Kristianstad. Har inte hänt sen dinosaurierna dog ut. Imorgon ska jag träffa Helen och vi ska ta en runda på stan. För övrigt tänker jag göra sånna saker som man inte riktigt hinner på veckorna. Enda smolket i bägaren är att detta är en helg utan Johanträff. Men jag försöker stå ut.

Efter mitt första Lets dance för säsongen så hejar jag antingen på Erika Johnsson eller Tobbe Trollkarl.

(2-0 till mig i min och Beckas träningsduell)


Kommentarer
Postat av: annika

Jaha, hon hette visst Erika Johansson. Inte lätt.

Postat av: Becka

Njut medans du ligger i ledningen...så kommer det inte vara länge till ;)
Kan inte vilt lekande med barn räknas som ett träningspass...??

2007-01-27 @ 10:07:35
URL: http://beckasin.blogg.se
Postat av: annika

Eh, nej. Det skulle ju va antingen på Friskis eller på Hjärda.

2007-01-27 @ 16:28:43
URL: http://ankaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback