Ny friss

176119-2

Jag har ny friss. Klippte mig och färgade igår. Det var roligt och känns faktiskte helt okej. Längtar dock tills det är lite längre.

I dag har det varit utbildning i Epi-server hela dagen. Det innebär att man kan lägga upp och publicera saker på Region Skånes hemsida och intranätet i Hässleholm. En rättså bra dag. Ska snart iväg och träna lite.
Becka och jag har precis gjort en deal angående träningen. Den som tränar färst gånger denna terminen ska köpa något till den andre för 200 krånår. Hmm... funderar på att bjuda in Syfia. Vad jag vet finns det inte så många träningsställen i Kenjatta?!

I dag har Johan och jag varit tillsammans i 4 år. Det är gött!

Kommentarer
Postat av: fian

Fin frajs! Snyggt med lugg.

Postat av: annika

tack tack. (kanske lite speciellt att skriva en sånn sak i sin blogg, det blir ju lite: kom igen, ni måste skriva att det är snyggt...)

2007-01-26 @ 11:09:09
URL: http://ankaja.blogg.se
Postat av: kstina

oki.. snyggt!
Jodå såatte ... 4 år är väldigt lång tid! Grattis!

2007-01-26 @ 13:39:41
URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback