Lara Fabian

Gick hem från tåget i dag och råkade gå inom en skivaffär. Hittade en skiva med Lara Fabian. Har tänkt köpa en skiva med henne ända sedan jag såg att hon sjöng en sång med Josh Grobian, hittar inte vilken låt det var. Min första tanke var att hon låter lite som Celine Dion. Och  jag verkar inte va den första som har gjort den jämförelsen.

Läste lite i en biografi om henne där det bl a står att hon är en rival till Celine Dion på "the pop diva market". Fabian är född 1970 i Belgien. 1988 representerade hon Luxemburg i Eurovision Song Contest. Sen flyttade hon till Quebec, Canada för att bli känd. Vilket hon är nu. (Ni har säkert hört låten "I Will Love Again". Jag tycker iofs inte den är superbra.... Men de andra låtarna som inte är sönderkörda på Rix FM är mycket bra!!)

176119-34

Kommentarer
Postat av: annika

Nu har jag säkert lyssnat på skivan typ tie gånger!!

2007-06-30 @ 22:43:58
Postat av: Sofia

Tack för tipset, kanske kan va en Krillepresent ngn gång ;)

Postat av: annika

Ja, jag tänkte faktiskt lite på honom. Han gillar ju både Celine Dion och Josh.

2007-07-02 @ 11:30:52
Postat av: Becka

Juni var en flitig månad när det gäller bloggandet från din sida.
Juli har varit värre... Hade ju varit trevligt och veta vad som händer i ditt liv nu ju...
Har du semester?? Är du i Kstad? Jag har ju ingen koll på dej...;)
Kram syster min!

2007-07-24 @ 10:46:33
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: annika

Ja, hmm, jag vet. jag har inte skrivit här så mycket på sistone. Det blir så när man inte har så mycket tillgång till internät. Kan kanske bli ändring på det framöver.

2007-07-27 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback