Min helg

Detta har varit en bra helg. Här kommer den i ord och bilder.

Det var student på sina håll i fredags. Jag var hos Frida, en sväng hos Lovisa och en hos Andreas. Blev ganska nöjd med invirningen av Lovisas paket så här kommer en liten detaljbild på den:
176119-24

Och här kommer Frida vid utsläppet på HTS:
176119-23

Sen i lördags tog jag, Johan och Clara en fisketur med deras båt på en av sjöarna i Vittsjö. En superfin kväll. Helt stilla och klar! Underbart. Lite fiskelycka fick vi också men vi kastade i de rackarna igen. Jag befattade mig varken med fisk eller mask, det fick de andra göra. Men jag fick en fisk i alla fall!!

176119-25

Johan spetsar en mask på kroken

176119-26

Näckrosknoppar. Jag plockade några. De slår ut under dagen och slår ihop under natten!

Efter att jag varit ute och sprungit i dag (så, då fick jag sagt det också. Köpte nya joggingskor i dag så jag var ju tvungen att testa dem) och sen kom hem och duschade så hörde jag höga pip från någonstans i närheten. Trodde först att det var utomhus men förstod sen att pipandet var från min lägenhet. Då hittade jag den här kraken. Till sist fick jag ut honom. Då blev han glad.

176119-27

Mycket kort. Men helgen har i alla fall varit mycket bra!! (och svettig)

Kommentarer
Postat av: Becky

så du passade på att ta ett kort på den lilla söta fågeln innan du kastade ut honom?? gäller att passa på, helt enkelt...hehe..

Postat av: kstina

sååå... då har du varit ute och sprungit? Grattis!

2007-06-12 @ 14:49:55
URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: annika

tack! ganska nöjd även om jag inte sprang alls långt, flåsade som ett djur och har träningsvärk utan dess like i dag.

2007-06-12 @ 16:23:40
Postat av: ämma

Mustafa hade gillat den lilla kraken.... =)

2007-06-12 @ 18:45:26
URL: http://www.emmmmmmmmmma.se
Postat av: annika

Haha, ja, det hade han nog. Den var egentligen ganska söt.

2007-06-13 @ 11:52:17
Postat av: kstina

Flåsar gör man när man joggar/lunkar/springer... det hör liksom till. Jag börjar andas flåsigt efter ca 3 min.... Och så andas jag i tre takt - då får jag aldrig håll!

2007-06-13 @ 14:32:32
URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback