Underbar helg

Snart är det helg! Bara jobba en halvtimme till. Sen ska jag dra mig neråt stationen och träffa Johan! Har en trevlig helg framför mig och jag har längtat länge! Öva ikväll med Kors och Tvers. Kalas för svärfar lördag och söndag. Och sist men INTE minst - träffa Johan!

Sol hela veckan, och det gör en så lycklig! Luften på morgonen är underbar!! Man vill knappt sätta sig på tåget. (Men sen kommer man på att man ska ju få sova lite till på tåget, så då springer man dit).

Ska försöka fördriva tiden lite nu, sen sticker jag! Tjohej.

Kommentarer
Postat av: annika

Det händer inte så mycket här, visst. Ska skriva när jag har tid och ork. Eller kanske framför allt när jag har ork. Drar till Prag på torsdag. Najs!

2007-04-10 @ 21:18:42
Postat av: kstina

Nu får du ta och berätta om Prag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback