Mys

Sitter och myser lite i min soffa, lyssnar på julmusik och har på mig mina favvobyxor som jag snart inte kan ha längre på grund av alltför stort hål på alltför olämpligt ställe. Har hängt upp två ljuslyktor i mitt balkongfönster. Har haft dem länge men stående istället. Tänkte att det kunde ju vara passande så här i juletid.

176119-45

Man fick visst se lite av grannaffären också. Det gör inget.

176119-46

Men nu är klockan 20:34 så jag ska nog släcka mina ljus och krypa till kojs. Men det var mysigt så länge det varade!

Kommentarer
Postat av: Becka

va mysigt du har det!! fina lyktor!

Postat av: annika

Ja, det blev faktiskt ganska mysigt. Längtar till helgen då ljusstakar och stjärnor kommer fram!

2007-11-27 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback