Plastfolie

Jag har ett välsignat plastfolie. Jag köpte det för säkert 2 år sen och det har varit nästan slut lika länge. Men nej, det tar aldrig slut. Ändå använder jag det i stort sett varje dag till mina förmiddagsmackor. Och jag snålar inte. Dåligt är det också. Eller plasten är rättså okej men inte förpackningen!! Man får lirka ut plasten varje morgon när man har som mest bråttom. Det jag alltså önskar är att mitt plastfolie inte vore så välsignat som det är. Ska se vad jag kan göra åt saken.

Kommentarer
Postat av: Becka

Ja, det finns ju andra saker man hellre önskade var välsignade...som mjölken (som ALLTID tar slut), eller tandkrämen... :P

Postat av: kstina

Du skulle behöva en ask till dina mackor, så slipper du hålla på med plasten varje morgon.
På tal om bröd: Jag tror jag har blivit beroende av ditt goda bröd. Mmmm sååå gott. Äter fyra skivor till lunch varje dag.

2007-11-14 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback