Tvätt

Jag har tvättat.
Jag brukar forsla tvätten i papperskassar upp och ner till tvättstugan.
En av kassarna (ja, jag använder alltid samma papperskassar) bestämde sig för att gå i pension. Dessvärre var det på vägen upp, således hade jag alldeles nytvättad tvätt i den. Den hamnade på källargolvet. Ni vet, betonggolv utanför alla förråden. Jag har tagit ett bakterieprov och skickat till bakterielabbet för att se om jag ska tvätta tvätten i autoklav eller om jag bara kan hänga upp den och använda den när den är torr.

Kommentarer
Postat av: Becka

Fått nått svar från labbet än?? ;-)

Postat av: annika

Ja, den blev godkänd!

2007-11-09 @ 09:04:59
Postat av: kstina

Autoklav? Jag kandske skulle behöva lite sånnt. Kan man använda det till mer än tvätten??

2007-11-14 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback