Alla goda ting äro tre

1. I just love Skooghs Bygg!! Igår när jag kom hem från jobbet hade de satt upp en dörr till köket så att ljudet från besten skulle dämpas något. Detta utan att jag sagt ett ord om det. Det är vad jag kallar service! Nu kan jag nog sova med den igång.

2. Jag har äntligen fått tummarna loss och köpt nässpray. Var det så här det kändes att andas utan att behöva ha munnen öppen och tungan hängande utanför som på en bäftande hund? Jag hade glömt känslan.

3. Såklart måste jag ha med Johan när jag skriver om goda ting. Han är så dulli dulli dulli!

Kommentarer
Postat av: Becka

Gillar Johan att bli kallad "dulli, dulli, dulli"??

Postat av: annika

Nae...:-( Men han gillar mig rättså bra för övrigt.

2007-10-04 @ 14:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback