Fuk

I dag borde jag nog inte jobba, men kan man va hemma bara för att man är förkyld? Trött är jag också. Sov hemma hos mamma och pappa inatt och det är inte bra att toaletten är precis bredvid där jag sover. Vaknar varje gång nån går dit, hur mycket de än smyger... Och sen vaknade jag en del gånger däremellan också av snor och öppen mun. Är så trött på detta nu!!! Och i dag ringde de från där jag hyr min lägenhet. De ville börja riva ut mitt kök. Okej, det kan de väl få. Men nu ska jag leva med en vask på trekvart (de skulle försöka hänga upp det provisoriskt) och en fläkt som går dygnet runt. Jag kommer får ta tjänstledigt. Jag måste ju ha tyst när jag sover. Ojojoj, var ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Becka

Du kan ju flytta hem till mamma och pappa så länge. Eller bo hos grannen...?! :p

Postat av: annika

Ja, jag kan flytta hem några dagar. Får se, det kanske går bättre att bo i fläktljud än vad jag tror. Hoppas! Grannen, nja...

2007-10-01 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback