Hemma hos

Lite bilder från hemma hos just nu.

176119-40

176119-43

Ja, som ni ser. Mitt kök är inte mycket till kök just nu... De har tagit bort vasken och vaskskåpet. Och golvet. Också har de satt in en avfuktningsapparat men den ska få ett helt eget inlägg. Så här kommer det att se ut typ en månad framöver. Oooo, så glad jag är! Imorgon kommer de och ska sätta dit vasken provisoriskt så jag hoppas att mitt liv kan funka någorlunda ändå.

Mamma säger att jag måste gå till doktorn imorgon så jag får väl pallra mig dit. Har fått ont i käken också och mamma tror att det kan va bihålsinflammation. Är inte så förtjust i doktorn!


Kommentarer
Postat av: Becka

Inte förtjust i doktorn??? Och ändå jobbar du på ett sjukhus och din chef är en doktor... Hur går det ihop??

Postat av: annika

Han undersöker inte mig. Så det går ihop!

2007-10-02 @ 08:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback