Stort eller smått?

Jag har precis varit och provat linser - så nu sitter jag här - och ser - utan glasögon, för första gången på 16 år! Ganska fascinerande faktiskt. Men det är en sak som bekymrar mig. Allting är mycket större än tidigare! Mina fötter ser ut som båtar, händerna är större än någonsin (för att inte tala om huvudet!!!) och Zoo-karameller har jag alltid tänkt att de är ganska små och söta, men nej, de är ju riktigt stora. Fasar för att komma hem och titta mig i helfigurspegel!

Men vad är det rätta? Hur ser alla normalseende personer? Ser de stort eller smått? Har jag verkligen så stora fötter som det nu ser ut som att jag har eller har jag mer normal storlek, så som jag ser med glasögon? Jag är heeelt förvirrad! 

Kommentarer
Postat av: Gabriela

Vad jag vet så är väl zoo godisarna rätt små... Har själv linser och tror inte att jag upplevde att det blev så i början.
Vad för strl har du på fötterna?? Jag tycker själv att 38 hör till det normala och allt över det är början till större...( har själv 38 och ibland 38½ );)

Postat av: Anonym

Du har kanske fått ett nummer förstora linser?

2008-04-11 @ 22:52:41
URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Elin

tack.. det känns jättebra

2008-04-15 @ 08:29:21
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback