Mindre än en vecka kvar

Fattar ni? Mindre än en vecka kvar. Jag fattar det då rakt inte!

Fler och fler punkter på att-göra-listan bockas av. Ikväll har jag gjort min tiara då nedanstående tiara fortfarande inte har kommit... Hon som sålde den till mig på Tradera har sagt att hon har skickat den. Antingen ljuger hon eller så har Posten misslyckats lite... Alltså blir det en homemade tiara. Får se om frisören lyckas sätta fast den, annars får jag va utan.

Imorgon planerar jag att åka en sväng till hon som ska göra min brudbukett och lämna lite saker, och så tänkte jag göra klart framsidan av häftena och kanske färga håret. Typ. Saker finns det alltid att göra.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Örkelljunga brudkrona är inget du funderat på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback