Dålig hårdag

Vet ni vad jag blir irriterad på?
Jo, man står där hemma och fönar, kammar, plattar, sprayar, gelear håret - det ser rättså okej ut och man känner sig ganska nöjd (så länge man tittar på håret och inte på resten av huvet där man tydligt ser att det blivit aaaaalldeles för få timmars sömn den senaste veckan).
Sen, sen ska man gå till tåget i snålblåst och duggregn i typ tjuge minuter. Sen har man definitivt ingen bra hårdag längre. I dag fyller morsan 60 och jag kommer hem typ 20 minuter efter det öppna huset har börjat. Så jag hinner liksom inte ställa mig i duschen eller nått sånt. Nä, jag får väl leva med mitt dåliga hår med en lugg som håller på att växa ut och med färg som håller på att försvinna.

Kommentarer
Postat av: Gabriela

Fy fasiken för sådana dagar, nu är inte jag den med så mycket till frisyr men ändå... hatat att ha en känlsa av att saker inte är som dom ska!!
Ha en trevlig helg / Gabi

Postat av: kstina

Man kan liksom känna hur folk kollar uppe i luggen på en när man står och snackar - reflexen är att man vill rätta till håret hela tiden - det blir ju inte håret gladare för.
Men Annika - jag kunde inte se att håret var på dåligt humör!

2008-03-02 @ 00:04:15
URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback