Nya stövlar

Igår köpte jag nya stövlar. Mm, love them!

Kommentarer
Postat av: Becka

Snygga stövlar!! Var har du köpt dom? På nätet?

Postat av: annika

Nej, på Bianco i Kristianstad. Gillade dem massor och har letat länge efter typ sånna. Ville inte ha med klack. Har sett dem innan i brunt men nu hade de kommit in i svart också. Snyggt med brunt också iofs men mer lättmatchat med svart.

2008-02-20 @ 17:35:32
Postat av: sara

Här kommer ett bevis på att jag faktiskt läser din blogg då och då! Har nog börjat vänja mej lite vid bloggar, men dagen när jag själv har en finns ännu ej i sikte... Vilka fina stövlar du har köpt!

2008-02-20 @ 21:44:08
Postat av: annika

Ooo, Sala! Jag har inte riktigt trott på dig när du sagt att du läser här ibland. Det var ju kul att du börjat vänja dig. Man får läsa andras fast man inte har en egen! Kram kram

2008-02-21 @ 08:10:09
Postat av: Elin

Åh vad roligt... :) Becka e ju så härlig :)

2008-02-21 @ 15:46:05
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback