Tankar som rör sig i huvudet en sen kväll när man borde sova

Hade svårt att somna igår. Det var så många tankar som hoppade runt i hjärnan. Tankarna irrade kring:
- brudklänning
- frisyr
- brudbukett
- vad ska jag ha på mig på fredag?
- nu måste jag sova!
- vad måste jag komma ihåg att packa imorgonbitti?
- brudklänning
- meny
- häfte
- andra blivande brudpars design
- naglar
- nu måste jag verkligen sova!
- brudklänning
- dukning
- tårta
- kyrka
- sånger
- hur vi står där framme vid altaret
- annika, sov nu!
- brudklänning
- vigselring
- somna!
- brudklänning
- skärp dig!
- brudkl...


Kommentarer
Postat av: kstina

Hahaha!

Min lista på tankar när jag ligger i sängen:
Måste upp 20 ö sex
men hur kan kol fungera?
jo det fanns mjölk i kylen
skulle jag väcka joel tidigare?
är svavel och sulfid detsamma?
TV-ljudet är för högt
han håller nog på att få sämre hörsel
flingor?
vilken kjol ska hon välja imorgon?
men om vatten blandar sig med svavel...?
öhhh.... vinprovning kl 9.15
suck!
nu är det bara 5 timmar tills klockan ringer
måste kissa
täcket ääärrr för varmt
C2 H5 OH
ojjj räkningarna
... hm.. bara den 26 idag... nej 27:de
varför kan man se igenom vissa molekyler men inte genom andra?
måste låna nån kemi bok
varmt!
NU borstar han tänderna
vad är klockan?
nej inte titta
blir så stressad
hela ringar i morgon (under ögonen)

Postat av: Gabriela

Med alla dom där tankarna i huvidet när jag skulle sova så skulle det bli noll sömn!!
Förstår om du är lite stressad, mycket som ska klaffa!!
Lycka till!!

2008-02-28 @ 12:58:37
URL: http://gabrielasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback