Kyrkan

De flesta av er som läser här vet ju hur kyrkan ser ut, men för er andra kan det ju va kul att få en glimt. Det är alltså Örkelljunga kyrka vi ska vigas i. Den är väl rätt stor antar jag. I alla fall inte liten.



Igår tog vi ett rejält pysseltag och involverade lite familj så i dag blir det nog paus från bröllopet - i den mån jag kan... Tar nog en sväng till stranden med Sofia och sen blir det kanske lite fix i lägenheten i stället. För övrigt provar jag min nya fina ring i smyg, men bara i smyg när ingen ser!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad fin kyrkan ser ut! och prova ringen FÅÅÅR man göra, fråga mig haha...

ska du visa några bilder från bröllopet sen?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback