Längesen

Ja, längesen sist. Just nu kretsar hela mitt liv kring bröllop, bröllop, bröllop, flytt, bröllop. Typ. Ovanpå det har vi precis fått igång vårt internet - därför är det inte så frekvent uppdatering här. Min att-göra-lista blir längre och längre för var dag som går och ibland kan jag känna en viss stress... Snart ska jag gå genom dagens program och även försöka klämma in en liten soltimme i föräldrarnas trädgård. (Får se hur sugen jag är på det eftersom två snickare är på deras tak...) Men jag tror att dagen kommer ägnas åt gästplacering, lite fix med agenda, häfte och placeringskort. Både klänning och slöja hänger i garderoben och det känns tryggt. Jag kan inte säga annat än att det pirrar rätt rejält i magen emellanåt. Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg: Bröllopet är bara EN dag.

Var lika noga i er planering för ert liv som gifta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback