Önskelista

Vi har fått önskemål om att lägga in vår önskelista till bröllopet. Här kommer den.

- Assistent (brödassistent. Kitchen Aid är ruskigt snygga men det är kanske viktigare med kvaliteten?!)
- Våffeljärn
- Stekgryta (gjutjärn)
- Hushållsvåg, snygg, inte för stor, gärna lite gammal stil
- Skruvtving (bra)
- Hovtång
- Pianopall, svart
- Önskelista på DUKA (man går till vilken DUKA-affär som helst och frågar efter vår önskelista. På DUKA har vi två sorters glas samt bestick)
- Önskelista på Cervera (man går till vilken Cervera-affär som helst och frågar efter vår önskelista. På Cervera har vi porslin (Rörstrands Swedish Grace). )
- Och sen gillar jag ju Cult Design-saker i vitt. Men Johan vet inte om att vi önskar oss det...

Ja, det var väl det ungefär.

Det är lysningskaffe hos mina föräldrar söndagen den 13 juli från kl 14:00. Välkomna om ni vill och kan!

Kommentarer
Postat av: Becka

Tyvärr kan jag inte komma på söndag. :(

Jag jobbar...

Postat av: Bröllopsinspiration

Åh vad massa fina saker. Hoppas ni får massor från er önskelista :)

2008-07-08 @ 17:27:51
URL: http://brollopsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback