Uppdaterat

Nu har jag uppdaterat vår önskelista. Vi fick alltså en assistent och en hushållsvåg (och många många andra fina saker men det berör inte önskelistan).

För övrigt provade jag klänning i måndags och jag tror att det kan bli bra. Lite ändringar upptill sen ska den nog va klar. Ska hämta den den 25 juli.

I lägenheten pågår målning i köket (jag fattar inte hur sånna som ständigt renoverar står ut. Efter en kvälls köksröra höll jag på att gå i taket.) och långsam inflyttning. De första semesterdagarna ska ägnas åt packning i gamla lägenheten.

Ha en bra dag, själv längtar jag till semestern!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kikar in! Kul med bröllop, får mig att sakna all planering och alla förväntningar som man hade innan =)

Postat av: Kristina- Novemberbröllop

Svar: Nej kyrkan är inte så stor, drygt 60 pers får plats och vi blir ca 50 så det blir nog perfekt. Är den förstor så kommer man ju så långt ifrån gästerna:) Kram

2008-07-17 @ 13:55:38
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

har ni gjort önskelista på nån affär?



hoppas allt är bra!

kram

2008-07-22 @ 17:34:31
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback