Honeymoon

Man kan nog knappt kalla det för honeymoon men vi ska i alla fall vara iväg ungefär ett dygn efter bröllopet. Måndag till tisdag har vi tänkt åka till Ven.



Vi har bokat rum på ett litet ställe - får se om det är mysigt, hoppas! - och på måndagkvällen har vi nog tänkt äta på Hamnkrogen, som bara ligger några meter från vattnet, och har fått goda recensioner.



Tror det blir riktigt mysigt och bra! Hoppas bara det är fint väder! Vi är bara lediga en vecka efter bröllopet, sen börjar allvaret. Därför hinner vi knappt med någon längre resa.


Kommentarer
Postat av: fian

Aaah Ven är sååå najs!!

2008-06-22 @ 20:36:01
Postat av: annika

Ja, jag har också för mig det. Är tysen år sen jag var där sist och då bestämde jag mig för att gifta mig i den kyrkan... Men nu blir det inte så men lite semester kan man ju ha där! Ska du hänga med?

Postat av: syfia

får jag hänga med? ;-) jag har aldrig varit på Ven

2008-06-23 @ 23:00:14
Postat av: Anonym

Vadå hänga med..? vi drar väll dit hela släkten!!

2008-06-25 @ 22:57:53
URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: annika

Neeeeeej, ni får inte hänga med! Ni får inte ens va i Landskrona!

2008-06-30 @ 08:01:15
URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback