Love in Manhattan

Har precis gråtit mig genom denna film (och jag har inte ens Johan här att krama):



Love in Manhattan med Dermot Mulroney och Amanda Peet. Sååå sorglig!! På baksidan står det:

"Love in Manhattan" är en gripande och romantisk hyllning till livet och förälskelsen. Griffin (Demot Mulroney) får beskedet att han snart kommer dö i cancer, men vägrar att låta tiden rinna ut på ett sjukhus. Han bestämmer sig för att ta livet i egna händer och börjar studera. På universitetet möter han den lite mystiska men attraktiva Phoenix (Amanda Peet) och kastar sig ut i en spontan flirt. Phoenix misstänker att Griffin är sjuk och försöker tygla sina känslor. Men att motstå hans charm är lättare sagt än gjort. De njuter av varje minut i varandras sällskap och mer förälskade än någonsin fångar de dagen tillsammans på Manhattan.

Men jag kan säga att den var mycket bättre än vad som stod på baksidan.

Nu ska jag slänga i en tvätt och sen se en film till som verkar va betydligt med ytlig och inte så sorglig.

Kommentarer
Postat av: Becka

Är du i Kstad?

Vad gjorde du igår?

Postat av: kstina

Är du verkligen i Kstad??

Jag, kstina, är i kstad, eller nära jallafall, och tänker sticka och köpa kmeller för att förgylla k...kvällen med.

filmen jag ska se i kväll heter Underbar och Älskad eller nått i den stilen... Är den bra? ... fast jag vet inte vilken tid TV:n blir ledig. Det är visst någon match ikväll igen.

2008-06-21 @ 20:10:22
URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: annika

Jag är inte i Kristianstad. Är i Örkelljunga. Igår var vi i Helsingborg med bl a Thomas och Anna och Simon och Anki. Johan är i Köpenhamn i dag och imorgon. Segt!!



Vet inte hur den filmen är. Tror inte jag har sett den.



Matcher är ett skit!

2008-06-21 @ 21:16:42
URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback