Svensexa

Om ni vill se en riktigt het kille i hotpants, nätstrumpor, linne och pannband så ska ni dra er mot Kristianstad i dag. Det är nämligen svensexa för Johan i dag. Och jag är riktigt nöjd med min insats! Jag har vetat om detta i typ 2 veckor och fått spela med massor. Har varit lite nervös för det för jag vet ju hur dålig jag är på att dölja saker.

I alla fall, de ringde från Polisen imorse och sa att vår bil hade blivit stulen och att vi skulle ta oss dit. Hela vägen pratade vi om hur mycket skador det kunde ha blivit på den, om vi måste betala sånn självpeng eller vad det nu heter, och om de hade brutit upp låset och en massa sånt. Sen när vi kom fram var det ett helt killgäng där som tog Johan. Såg honom lite snabbt på Domus sen när han var utklädd. Hoppas de tar väl hand om honom! 

Jag ska hänga med Sara istället. Kul!

 

Här har vi honom! Vilken snygging!


Kommentarer
Postat av: Becka

Haha! Va kul!! Trodde verkligen inte dom hade vågat att säga nått till dej, eftersom du är sååå dålig på hemligheter.. ;)



Jag köpte dom på Wedins. Rea. 199.

Sköna är dom och lagom klack.

Postat av: Lisa

Ha ha spännande!! :)

2008-06-29 @ 10:05:30
Postat av: Kristina- Novemberbröllop

Aaa, snygging där:)



Såg låten Lucky nedan, kom på att vi har den hemma oxå och gud så bra den är. Ytterligare en vi kan tänka oss att ha i kyrkan. Kram

2008-06-30 @ 08:23:20
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: a home far away

Haha, ja verkligen en liten läckerbit:-)



Kram från Singapore

2008-07-05 @ 09:06:40
URL: http://vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback