Bröllopsplanering

Har några bröllopssaker till som behöver göras denna vecka:
- Konfirmera tiden hos frisören
- Ringa och beställa tid för linsprovning (ja, jag funderar på att prova linser, dels till bröllopet och dels annars. Syster Sofia rådde mig till att göra det i god tid så att jag hinner vänja mig ordentligt)
- Kolla in ringen tillsammans med Johan. Antingen bestämma mig för att behålla den eller fundera ut någon annan modell. Hoppas vi bestämmer oss för den för jag har ingen direkt idé om hur den annars ska se ut.

Hmm, var det inte något mer? Jaja, 149 dagar kvar, jag borde hinna!


Kommentarer
Postat av: kstina

du kan va lugn!

2008-03-13 @ 19:52:10
Postat av: emma

... iiiiii
jag e nervööös

Postat av: annika

Ja, det borde du va! För du ska ju hålla ett jätteroligt tal.

2008-03-14 @ 08:08:58
Postat av: Elin

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiii vad roligt! Jag vill också prova ringar :) Lycka till!

2008-03-14 @ 09:28:28
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Elin

Åh avd mysigt. Då får vi hoppas att det säger klick på provningen. :) Vi ha rinte bestämt ett datum eftersom vi gärna vill ha en norrländskt vinterbröllop och det lutar mot ICEHOTEL i jukkasjärvi så är det rätt lång väntetid. Jag har kontaktat deras bröllopkoordinator så vi får se.

2008-03-14 @ 11:33:52
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Gabriela

Om du ska köpa linser så kan jag rekomendera Air Optix Night & Day, finns på synoptik. Dom kostar lite mer men då kan du ha dom dygnet runt i 1 mån.
Jag har själv sådana och tycker dom är så bäst...
Dom kostar lite mer men dom är så mycket bättre!!

2008-03-14 @ 12:20:41
URL: http://gabrielasliv.blogg.se
Postat av: Elin

nej nej, vi har bara pratat om hur var när o.dyl. jag har tittat på klänningar och vi har pratat storlek på bröllopet men inte mer... Tiden får utvisa...

Åh men det låter ju jättefint. Kyrkligt, men sälkt och vänenr och nog det mest genuina..

2008-03-14 @ 13:58:27
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback