Förlovning

I dag är det ett år sedan jag och Johan förlovade oss. Det gjorde vi vid detta slottet som ligger vid Hilleröd, Danmark:

176119-62

Det var en ruggig, kall och blåsig vårdag - men oooh - romantiskt ändå!

Igår var det 5 månader till bröllopet. Det börjar minsann närma sig. I helgen har Johan och jag provgjort förrätten (så att vi vet att den är god), frågat en av mina kusiner, och hennes man, om de vill fota oss innan vigseln samt fått besked på vad maten kommer att kosta (därmed i princip fastställt menyn). Det är lite som händer varje vecka. Denna veckan tänker jag beställa klänning och försöka få tag på en frisör i Örkelljunga som inte har semester (vilket inte verkar va det lättaste).

Kommentarer
Postat av: fian

Grattis grattis!! :)
Najs att saker börjar falla på plats! Blev förräten god?
Kan ju tipsa om att Karin (Karins hårvård) kommer jobba på din bröllopsdag (jag ska dit kl 8 ;))

kramkram

2008-03-10 @ 14:04:18
Postat av: annika

Haha, okej. Då får jag kanske dra dit sen. Måste nog ringa snart.

Postat av: Fillle

Jag kan tipsa om Gunnel i attarp. Hon har nog öppet den dagen...

2008-03-10 @ 17:50:21
Postat av: evelina

åh grattis! till förlovningsdagen och det stundande bröllopet! då står vi brudar nästan samtidigt =)
kram

2008-03-10 @ 18:54:28
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: syfia

oj... jag kanske måste beställa en frissetid redan nu, hm, hon under bibblan, vad heter hon?

2008-03-10 @ 19:49:15
Postat av: kstina

hahaha!
Jag röstar för Karin. Henne hade jag...(var det positivt eller negativt?)

2008-03-10 @ 19:51:23
URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Sara

När ska du fråga om jag vill va lucia? Det börjar ju närma sig...

2008-03-10 @ 21:16:02
Postat av: Annika

Fille: Undras om en bruduppsättning också bara kostar 25 kr?!
Evelina: Ja, jag har varit inne på din sida och du är väl brud 1 månad innan mig. Jag går in hos dig med jämna mellanrum och kollar om jag ligger i bra tid eller ej...
Syfia: Vet inte vad hon heter men jag har varit där innan när jag fått det uppsatt.
Kstina: Hon verkade väldigt trevlig när jag pratade med henne så jag tror att det blir hon.
Sara: Juste, vill du vara min lucia?

2008-03-11 @ 08:05:16
Postat av: Terese

Mm, mysigt att läsa om dina bröllopstankar :)
Så du har redan bestämt vigselring?! Ojoj, jag har en del kvar känner jag!

Ni har köpt lägenhet alltså! var då?
Kram

2008-03-12 @ 10:37:29
URL: http://www.bagateller.se/
Postat av: Becka

Ska man gå till frisören?? Det har jag inte tänkt på...

Blev det förresten den där klänningen du bestämde när vi va med?

2008-03-12 @ 19:12:20
URL: http://www.beckasin.net
Postat av: Annika

Terese: Ja, jag bara väntar på att få läsa om dina. Det är ju så spännande att följa andra som går i samma planer (samtidigt som jag har märkt att det stressar en ganska mycket... "jasså, de gör så, ja, så kanske man skulle gjort, det kanske vore bättre..."). Tyvärr blev det inget med lägenheten. Såld till en annan. Men vi kollar i Örkelljunga.
Becka: Man får gå till frisören om man vill. För min del räcker det att du kammar dig.

2008-03-13 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback