Svägerskans boutique

Igår var jag och Johan en sväng inom bror och svägerska och kollade på deras nyöppnade affär. Tidigare har den bara funnits som webb-butik men nu har de öppnat på riktigt också. Varje lördagförmiddag kan man komma dit och handla. Det är så mysigt där - hade kunnat tänka mig att va där jättelänge och bara gå omkring och titta, fantisera och mysa. Mmm.

För några dagar sedan var media på besök så igår var det en artikel i tidningen. Ooo - jag känner en kändis!!

176119-72
Bilden har jag snott från deras hemsida utan att de vet om det, hoppas de inte blir arga!

Kommentarer
Postat av: Becka

Hmm...det var hon..hmm, vad heter hon...enaya, anaya...nått sånt kanske??
Hon med dålig attityd (har juryn tyckte) som snörper på munnen.
Vet du vem jag menar?

Postat av: fian

Tack för reklamen! :)

2008-03-20 @ 14:18:55
Postat av: Elisabet

Vilken dröm att ha en sådan affär! Ha en bra långfredag!

2008-03-21 @ 19:16:29
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Jonna

Sov Gott:)

2008-03-23 @ 22:53:43
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback