Vinter

Ja, det är väl ingen som har kunnat undgå att det helt plötsligt är vinter. Ganska mysigt på sätt och vis bara man är rätt klädd (vilket jag inte har varit). Denna veckan har jag och Johan bott hos ma och pa eftersom Johan har provjobbat i Helsingborg och då är det lättare att pendla från dem. Alltså packade vi i söndags för hela veckan.

I söndags var det strålande sol och vår i luften och jag kände att "nej, den nya, tjocka, varma, sköna vinterjackan är overkill så jag tar den lite tunnare vinterjackan som jag förvisso klarat mig på hela vintern men det har ju inte heller varit så mycket till vinter". Alltså har jag stått varje morgon och väntat på bussen och saknat min nya jacka. Jaja, ikväll får jag den igen.

Kommentarer
Postat av: Gabriela

Konstigt väder vi har nu för tiden.... Det är ju nu det ska börja bli vår!!!

Jag som längtade så till sol, värme och ljusare dagar... Bar backe har vi här i stockholm nästan hela vintern.

Så nu får vi börja klä på oss, jag har själv börjat använda mina Gortex kängor...

Postat av: evelina

blääää för vinter!

haha nja inte nån fotograf med oss förrutom oss själva =) antingen använder vi en lång arm eller så får självutlösaren arbeta!

har påsken varit bra?

kram

2008-03-23 @ 22:29:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback