Skön söndag

I dag är en riktigt skön och lugn söndag. Har inte gjort många knop, inte ens lagat mat - vi ska snart beställa pizza! Mm!

Måste visa spegeln som vi köpte för någon vecka sedan på Netto (!!). Jag blev kär i den direkt. Lite övertalning behövdes, sen hängde den där på vardagsrumsväggen. Tung som ett as att bära hem. (Ja, det var ju inte jag som bar men mannen verkade få kämpa lite)


En typ närbild på ramen. Och ganska mycket på rosorna som stod framför.


Här hänger den, ovanför skänken som vi fick av svärföräldrarna i bröllopspresent.
 
Hmm, märkte nu att det ju egentligen inte är så mycket bild på själva spegeln utan mer på allt runt omkring. Men ni kanske fattar hur den ser ut?!

Kommentarer
Postat av: Becka

nej, det skulle jag inte tro. matchen börjar 15 men sen åker jag direkt därifrån till Lund. kan inte lämna sixten för länge.

Postat av: Jenny

Tack !!

Och jag ser att ni är nygifta, ska kolla runt lite i bloggen, hoppas hitta massor med bilder från bröllopet, det är så kul att titta på såna bilder =)

2008-11-11 @ 20:08:05
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Glömde att svara på din fråga, det är en Nikon D60, kul att höra att ni är nöjda med er =)

2008-11-11 @ 20:11:51
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Brukar du köpa Cd-skivor?

När köpte du en CD-skiva senast och vad var det för skiva?



Ha en bra dag!

2008-11-14 @ 09:26:43
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback