59 snabba

Jag blev utmanad så jag får väl svara...
59 snabba frågor.... vad går det ut på?

1. Hur gammal är du om fem år? 32
2. Vem var den sista du träffade? Johan, om man inte räknar med de på bussen.
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Notting Hill
5. Vem ringde du senast? Polisen
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag åker med en tidig buss. Ha en bra helg. Kram" Till Sara.
7. Vad är dagens planer? Jobba, åka på ett möte i lund, hem och hålla helg!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm, sms tror jag.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I måndags?
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå
12. När vaknade du idag? 05:12
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh, nä. Men en fågel.
14. Vilken är din favoritplats? I sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? De platser som man måste göra saker på som man inte vill.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hmm, i vårt nybyggda hus. Mammaledig antagligen.
17. Vad skrämde dig som barn? Lars-Ingmar
18. Vem fick dig att skratta senast? Johan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag antar det.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Kalsonger och BGbygg-tischa
22. Hur många kuddar har du i sängen? En.
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota tror jag. Eller strumpor. Inte skor i alla fall.
25. Är du social? Sådär. Trivs rätt bra med mig själv eller med ett mindre sällskap.
26. Vilken är din favoritglass? Ottos
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bygga ett hus.
28. Tycker du om kinamat? Sådär. Tycker bäst om friterad banan med glass. Men jag har läst att det egentligen inte ens är kinamat
29. Tycker du om kaffe? Ja, om det är tillräckligt mycket mjölk i.
30. Vad dricker du till frukost? Inget på veckorna. Ibland juice eller mjölk eller te på helgen.
31. Sover du på någon särskild sida? Vänster eller höger eller på ryggen.
32. Kan du spela poker? Nä.
33. Tycker du om att mysa? För all del.
34. Är du en beroendemänniska? Tror inte det. Eller jag har ju mina vanor.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
36. Vill du ha barn? Jatack.
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag väl skapligt. Tyska sådär. Danska nja.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
39. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Har nog knappt badat i pool.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, kokböcker, böcker, filmer.
41. Äger du dyra smycken? Min vigselring är väl den dyraste och den var inte superdyr, så, nej.
42. Har du någon gång testat narkotika? Nope.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fil, vetekli, havregryn, socker, kanel
44. Vem är den roligaste människan du känner? Hum hum. Vet inte. Johan kanske.
45. Välj ett ärr på din kropp? Jag har nog bara ett. Och det är på nedre magen på höger sida. Jag har opererat bort blindtarmen.
46. Vad har du för ringsignal? Rrrrr - rrrrr - rrrrr osv
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en liten blå klänning som jag hade som 1-åring på bl a mosters bröllop.
48. Flirtar du mycket? Jag är klar med det.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Framför altaret för snart ett år sen.
50. Kan du byta olja på bilen? Nä, vad tror du jag har mannen till?
51. Har du fått fortkörningsböter? Nepp.
52. Vilken var den senaste bok du läste? Fortsättningen på Svärdet och Spiran. Kommer inte ihåg vad den heter nu.
53. Läser du dagstidningen? Serierna
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Hrm, Allers. Säg inte det till nån.
55. Dansar du i bilen? Ibland.
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Anteckningar från gårdagens utbildning.
58. När var du i kyrkan senast? I söndags.
59. Vilka personer utmanar du? Ja, den som är sugen.

Kommentarer
Postat av: syfia

jag blev lite sugen, men jag har ju ingen blogg längre... o de passar liksom inte på elm-bloggen

2009-06-12 @ 19:38:17
Postat av: Kstina

Bra Annika! Men 5,12.... huu va tidigt!



Kul syfia! Det är nog några som hade blivit förvånade jallafallw!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback